Op alle tassen en portemonnees geldt 1 jaar fabrieksgarantie op materiaal- en fabricagefouten bij normaal gebruik (tenzij anders vermeld bij het artikel).
Deze fabrieksgarantie staat los van en doet geen afbreuk aan je wettelijke rechten (wettelijke garantie/conformiteit).
Wat valt onder de garantie?
Wat valt niet onder de garantie?
-
Normale slijtage (leerpatina, plooien), slijtage van vachten/voeringen.
-
Schade door verkeerd of oneigenlijk gebruik, overbelasting of slecht onderhoud (bijv. rits beschadigd door overvuld gebruik).
-
Verkleuring/afgeven of schade door water, warmte, chemicaliën of zonlicht.
-
Schade aan persoonlijke eigendommen (bijv. kleurafgifte op kleding).
- Garantie geldt alleen voor product- of fabricagefouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten. De beoordeling vindt plaats door de fabrikant/leverancier.
- Afhandeling
- Vertoont je product binnen de garantietermijn een afwijking? Neem zo snel mogelijk contact op.
- Is de klacht gegrond, dan repareren we het artikel professioneel.
- Als reparatie niet mogelijk is, vervangen we het (indien leverbaar).
- Is vervanging niet mogelijk, dan bieden we een gelijkwaardig artikel of een (gedeeltelijke) terugbetaling naar rato van de gebruiksduur.
- Contact & aanmelding
- Mail info@elodina.nl of bel 06 83246034. Voeg het volgende toe:
- Ordernummer
- Naam
- Adres en woonplaats
- Telefoonnummer
- Korte omschrijving van het probleem
-
Minimaal 2 duidelijke foto’s (totaal + detail)
- Tip: stuur ook het aankoopbewijs mee; zonder bewijs van aankoop kunnen we je aanvraag niet beoordelen.