Garantie

Op alle tassen en portemonnees geldt 1 jaar fabrieksgarantie op materiaal- en fabricagefouten bij normaal gebruik (tenzij anders vermeld bij het artikel).
Deze fabrieksgarantie staat los van en doet geen afbreuk aan je wettelijke rechten (wettelijke garantie/conformiteit).

Wat valt onder de garantie?
  • Fabricagefouten en materiaalgebreken bij normaal gebruik (bijv. loslatende naden/ beslag door productiefout).

Wat valt niet onder de garantie?
  • Normale slijtage (leerpatina, plooien), slijtage van vachten/voeringen.
  • Schade door verkeerd of oneigenlijk gebruik, overbelasting of slecht onderhoud (bijv. rits beschadigd door overvuld gebruik).
  • Verkleuring/afgeven of schade door water, warmte, chemicaliën of zonlicht.
  • Schade aan persoonlijke eigendommen (bijv. kleurafgifte op kleding).
  • Garantie geldt alleen voor product- of fabricagefouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten. De beoordeling vindt plaats door de fabrikant/leverancier.
  • Afhandeling
  • Vertoont je product binnen de garantietermijn een afwijking? Neem zo snel mogelijk contact op.
  • Is de klacht gegrond, dan repareren we het artikel professioneel.
  • Als reparatie niet mogelijk is, vervangen we het (indien leverbaar).
  • Is vervanging niet mogelijk, dan bieden we een gelijkwaardig artikel of een (gedeeltelijke) terugbetaling naar rato van de gebruiksduur.
  • Contact & aanmelding
  • Mail info@elodina.nl of bel 06 83246034. Voeg het volgende toe:
  • Ordernummer
  • Naam
  • Adres en woonplaats
  • Telefoonnummer
  • Korte omschrijving van het probleem
  • Minimaal 2 duidelijke foto’s (totaal + detail)
  • Tip: stuur ook het aankoopbewijs mee; zonder bewijs van aankoop kunnen we je aanvraag niet beoordelen.

© 2025 ELODINA

  • American Express
  • Apple Pay
  • Bancontact
  • Google Pay
  • Maestro
  • Mastercard
  • PayPal
  • Shop Pay
  • Visa

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.